radzio |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2010 |
Posty: 111 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
 |
 |
 |
|
A jaki wałek proponujesz, jako najkorzystniejszy z możliwych do dostania na rynku. A następne pytanie o ustawienia wałka. Ja osobiście nie mam doświadczenia w wałkach, raczej zawsze dobierałem mocno zajechany wałek, miałem wtedy krzywkę mocno zjechaną na szczycie ponieważ zawsze najbardziej zużywa się szczyt krzywki, ustawienia zaworów na 15 ssący, 20 wydech. I też czasami dawało radę. Tylko jest jedna przy tych ustawieniach pułapka, bardzo dokładne ustawienia zaworów ponieważ czasami potrafi nie domykać i nie ma sprężania. Wszystko zależy od krzywki czasami nawet trzeba ustawiać zawory do danej krzywki np ssący na 12 lub 17, ale to wynikało już w moim przypadku na próbach, niestety nie posiadam hamowni, jak niektóre cwaniaki. A tak na marginesie może coś od siebie dorzucą, zdradzą pewne tajniki ludzie, którzy zajmują się tym od lat, byłoby ciekawie. |
|